Posta FALAS për porositë mbi 2,990L | Dërgesa në të gjithë Shqipërinë.
Pyetje të Shpeshta
				

Pyetje të Shpeshta

A DO TË JENË INFORMACIONET E MIA KONFIDENCIALE?

Mbajtja e informacionit tuaj personal të sigurt është përparësia jonë, dhe ne ndërmarrim të gjitha hapat e arsyeshëm të nevojshëm për të mbrojtur informacionin tuaj personal nga çdo qasje e paautorizuar. Informacioni që na jepni përmes faqes sonë të internetit ruhet në serverë të sigurt.

CILI ËSHTË ÇMIMI PËR DËRGIMIN E POROSIVE?

Ka tarifë prej 250Lek për porositë nën 2,990Lek dhe falas për porositë mbi 2,990Lek në të gjithë Shqiperine. 

CILI ËSHTË AFATI PËR MARRJEN E POROSIVE?Metodat e dergimit jane:

Koha e dorezimit te porosive eshte nga 2 deri ne 72 ore pervec rasteve kur perdoruesi kerkon ndryshe. Koha e zakonshme e dorezimit te porosive eshte brenda 24 oresh brenda Tiranes dhe brenda 48 oresh jashte Tiranes. Ne raste te vecanta kur sherbimi postar ka veshtiresi ne gjetjen e adreses, kushte atmosferike, perdoruesi nuk pergjigjet apo veshtiresi te tjera objektive porosia mund te vonohet pertej afateve me siper. Ne cdo rast perdoruesi ka te drejte te informohet per porosine duke kontaktuar ofruesin ne adresen elektronike.

E Rëndësishme: Koha e dorëzimit për porositë e vendosura gjatë promovimeve dhe zbritjeve apo ne periudha festash me ngarkese te larte mund te jete me e gjate se koha standarde e dorezimit. 

Dërgesat përgatiten çdo ditë.

KU MUND TË DORËZOHEN POROSITË?

Porositë mund të dorëzohen në adresën e specifikuar nga ju. Për pagesat me karte bankare direkt nga sistemi online, porositë merren brenda kohës standarde të dorëzimit pas marrjes së pageses online.

CILAT JANË OPSIONET E PAGESËS?

Opsionet e pagesës përfshijnë:

  • para ne dore gjate dorezimit te porosise,
  • duke perdorur platformen e pagesave PAYSERA ALBANIA

SI MUND TA KTHEJ OSE ZËVENDËSOJ NJË PRODUKT TË BLERË NGA DYQANI ONLINE? 

Ju mund të ktheni ose zëvendësoni një produkt brenda 14 ditëve nga data e blerjes sipas politikave te shprehura tek Termat dhe Kushtet, me kusht që të ruhet integriteti dhe pamja komerciale e produktit, mos te jete i perdorur apo i hapur dhe te ruhet ne kushtet optimale. Kostot e transportit për kthimin e produktit janë në ngarkim të klientit. Për më shumë informacion, ju lutemi na kontaktoni.

UNË NUK KAM MARRË NJË FATURË. ÇFARË MUND TË BËJ QË TË MË JEPET? 

Na kontaktoni përmes formularit të kontaktit, sigurohuni që të shtoni numrin e porosisë.

DUA NJË FATURË PËR NJË PERSON JURIDIK (KOMPANI), SI DUHET TË VEPROJ? 

Ju duhet të na kontaktoni në telefonin apo emailin e specifikuar ose përmes formularit për të na kontaktuar. 

KAM HUMBUR EMAILIN E SHPËRBLIMIT (BONUSIT). SI TË VAZHDOJMË?

Nëse e keni fshirë emailin me kodin e shpërblimit ose me zbritje, duhet të na kontaktoni në numrin e telefonit të treguar ose përmes formularit të kontaktit.

Ju duhet ndihmë?
Live chat
E hënë – E dielë
9 AM – 9 PM
Rreth nesh
Rreth nesh
Karriera
Faleminderit. Jeni abonuar me sukses!
© 2024 The Body Shop International Limited
® A Registered Trademark of The Body Shop International Limited
™ A Trademark of The Body Shop International Limited All Rights Reserved.
The Body Shop Franchise Owned and Operated Under License by Axiom Albania Shpk
Produkti u shtua në shportë
Ka ndodhur një gabim. Ju lutem provoni prap!
Produkti u shtua në Listën e Dëshirave