HISTORIA JONË
MIRE SE VINI NE THE BODY SHOP.
Historia jonë filloi në Brighton, Angli në 1976. Filloi me themeluesen tonë, Dame Anita Roddick, dhe besimin e saj në diçka revolucionare: ai biznes mund të jetë një forcë për të mirë. Duke ndjekur vizionin e saj, ne kemi shkelur rregullin, kurrë nuk mashtrohemi dhe ndryshojmë duke bërë për mbi 40 vjet.

“Biznesi i jep formë botës. Ajo është e aftë të ndryshojë shoqërinë në pothuajse çdo mënyrë që ju mund ta imagjinoni.”
Dame Anita Roddick
THEMELUESE E THE BODY SHOP
JO KOMPANIA JUAJ MESATARE E KOSOMETIKS
Kur The Body Shop hapi dyert për herë të parë në 1976, ishte një dyqan i vogël me bojë të gjelbër në rrugët e Brighton, Angli. Qasja e saj ndaj bukurisë ishte rrënjësisht e ndryshme nga lojtarët e mëdhenj në industrinë e bukurisë. Ishte e thjeshtë-përbërës me burim etik dhe me bazë natyrore nga e gjithë bota, në paketime jo të pakuptimta që lehtë mund të rimbushesh. Produktet dhe ritualet e bukurisë të bëra për çdo trup, që i bënin gratë të ndiheshin mirë në lëkurën e tyre ku kurrë nuk premtonin t’i bënin të dukeshin si dikush tjetër.

“Dimensionet sociale dhe mjedisore janë të ndërthurura në strukturën e vetë kompanisë. Ato nuk janë as të parat jo të fundit ndër objektivat tanë, por një pjesë e vazhdueshme e gjithçkaje që bëjmë.”
Dame Anita Roddick
THEMELUESE E THE BODY SHOP
NISMA PER NDRYSHIM SOCIAL
Mbi 40 vjet më parë, kjo qasje ishte përpara kurbës. Me pasionin e Anitës për planetin dhe fushatën për kauza, The Body Shop ishte gjithmonë më shumë se vetëm një markë bukurie. Kishte qëllim – fitim dhe parime që punonin në harmoni. Produktet tona nuk u testuan kurrë mbi kafshët dhe nuk shfrytëzuan askënd në prodhimin e tyre. Ne kemi punuar në mënyrë të drejtë me fermerët dhe furnizuesit dhe kemi ndihmuar komunitetet të lulëzojnë përmes programit tonë të Tregtisë së Panairit të Komunitetit. Sot, ka gjithnjë e më shumë marka që ndjekin hapat tanë, dhe ne jemi të lumtur t’i mirëpresim ato në bord. Bota ka nevojë për të.

“Bukuria është një shprehje e jashtme e gjithçkaje që ju pëlqen për veten tuaj.”
Dame Anita Roddick
THEMELUESE E THE BODY SHOP
RIPERCAKTIMI I BUKURISE
Kur The Body Shop filloi për herë të parë, industria e bukurisë kishte ide mjaft të përcaktuara se si duhet të duken vajzat dhe gratë. Por edhe Anita kishte idetë e saj. Ajo besonte se bukuria ishte burimi i gëzimit, rehatisë dhe vetëvlerësimit të një personi. Ishte ajo që të pëlqeu te vetja, dhe ajo që të bëri të ndihesh mirë. Produktet e saj të bukurisë, ajo besonte, ishin më shumë për një ritual të përditshëm të dashurisë ndaj vetes, në vend të premtimit të rremë të dobësimit dhe anti-plakjes që industria bëri pedale. Ajo nuk donte të krijonte produkte për t’i bërë gratë të duken në një mënyrë të caktuar – por për t’i ndihmuar ata të jenë versionet më të mira të vetvetes.
“Unë mendoj se të gjitha praktikat e biznesit do të përmirësoheshin pa masë nëse do të udhëhiqeshin nga parimet” femërore.” Dame Anita Roddick – THEMELUESE E THE BODY SHOP


Fuqizimi i grave dhe vajzave
Anita ishte një aktiviste në zemër. Ishte ajo që i dha The Body Shop qëllimin dhe dëshirën tonë unike për ndryshime shoqërore. Një aktiviste e vërtetë feministe dhe e të drejtave të njeriut, ajo ndërtoi markën duke fuqizuar gratë dhe vajzat me çdo produkt dhe çdo vendim biznesi, duke u përpjekur për barazi dhe duke krijuar mundësi për gratë përmes programit tonë të Tregtisë së Panairit të Komunitetit. Parimet e etiketuara si “femërore” – përfshirja, bashkëpunimi dhe dhembshuria – janë themeli i markës sonë.
BIZNESI SI FORCE PER TE MIRE
Body Shop është i rrënjosur në aktivizëm dhe historia jonë e fushatës filloi në vitin 1986. Anita u bashkua me Greenpeace në fushatën Save the Whale për të luftuar praktikën mizore të balenave, duke promovuar vajin e jojoba si një zëvendësim për vajin e balenës, e cila u përdor gjerësisht në kozmetikë në atë kohë. Filluam të mëdhenj. Ne filluam ashtu siç donim të vazhdonim. Sot, ne jemi një markë globale e besuar me dekada aktivizëm të suksesshëm pas nesh, dhe ne jemi në një pozicion unik për të shprehur shqetësimet e miliona klientëve dhe për të çuar çështjet tona tek vendimmarrësit në të gjithë botën, për të siguruar ndryshime pozitive afatgjata.
